איך לייצר הכנסה נוספת מהבית ב-60 דקות: מדריך מעשי

הכנסה נוספת מהבית ב-60 דקות ביום אולי נשמע כמו מדע בדיוני או חלום לא מציאותי, אבל יש הרבה אנשים שהצליחו לבנות לעצמם נכסים דיגיטליים שמניבים להם הכנסה פסיבית בכל חודש וחודשו ב-60 דקות ביום בלבד. איפה קבור הכלב ואיפה הקאטץ’? כל התשובות לפניכם.

מטרות ויעדים ליצירת הכנסה נוספת מהבית

הפעם החלטתי לדלג על התאוריה ולהגיע ישר לעניין, פשוט כי הזמן שלכם יקר וחשוב שתקבלו באמת אך ורק את מה שבאמת עובד, אך לפני הכל חשוב שנהיה כנים עם עצמנו ונבין כי אין באמת דבר כזה התעשרות מהירה או כסף מהבית שגדל על העצים. אם אתם רוצים להצליח, תצטרכו להשקיע מזמנכם ואולי גם לקחת בחשבון הוצאות קטנות כגון: אחסון אתרים, הקמת דף נחיתה וקמפיין לתנועת גולשים.

רגע אחד לפני שנצלול לעומק ונבין כיצד לייצר לעצמנו הכנסה נוספת מהבית באופן קבוע, עלינו להבין כיצד עובד ראש של יזם דיגיטלי ואיך בכלל חושבים על רעיונות להשלמת הכנסה פסיבית בכל חודש? אחד הטיפים החשובים ביותר שלמדתי זה להגדיר מטרות ויעדים ריאליים, דרכם ניתן לבנות את אסטרטגיית העל ליצירת תזרים מזומנים כהכנסה פסיבית.

בין אם אתם שכירים או עצמאים, בין אם אתם חדשים בתחום או אולי בעלי מספר מקורות להכנסה נוספת באינטרנט, אתם חייבים להציב לעצמכם מטרות ויעדים שתוכלו לעמוד בהם. אחרת, אתם עשויים להרגיש תסכול ואכזבה מחוסר ההצלחה ופשוט לפסול את השיטה ולשכוח ממנה. אף על פי שעמוק בפנים אתם מבינים כי אין דבר כזה כישלון, יש רק משוב. משוב אמיתי וכנה המוביל לצמיחה והצלחה אם רק תתמידו לעשות ולא תפסיקו באמצע. אם יש לכם חשש כזה, בבקשה עצרו כאן ואל תקראו יותר. כנראה שהמדריך הבא בהחלט לא בשבילכם.

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו שבאמת עזר לו?

קרוב לוודאי שאתם כבר יודעים במה אתם טובים, ואף יותר מזה, מה חושבים עליכם החברים, המכרים ובני המשפחה הקרובים. הם הרי וודאי יודעים, ואם אתם לא בטוחים, אתם תמיד מוזמנים לשאול אותם. רשמו לעצמכם 3-5 תחומי עניין בהם אתם מאמינים שתוכלו לעזור. (רק לעזור. בלי למכור שום דבר לאף אחד). עבור כל אחד מהתחומים שרשמתם בפניכם, נסו להיזכר כמה פעמים יצא לכם לחסוך למישהו זמן או כסף ואף הוביל אותו לפתרון הבעיה?

הקסם הזה הוא שלכם ותמיד ילווה אתכם לאורך כל ימי חייכם, קסם הידע והשפע שתוכלו להעניק לכמה שיותר אנשים שרק צמאים לקבל נתח מהידע שלכם ולהרגיש את אותה התחושה שהרגישו האנשים להם עזרתם עד כה.

מבוא ליצירת הכנסה נוספת מהבית עם מוצרים דיגיטליים–מדריך מעשי

ייתכן כי נחשפתם בעבר לקורסים דיגיטליים בתחומים שונים. היום אתם כאן, בעיקר כי נמאס לכם מהסודות שלא סיפרו לכם או ביקשו מכם לשלם עליהם אלפי שקלים. עד שתסיימו לקרוא את הכתבה הזו, תוכלו גם אתם ליצור בעצמכם מוצר דיגיטלי בעלויות נמוכות עד אפסיות, וזאת מבלי להתפשר על התוצאות.

איך בונים מוצר דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית חודשית בשעה עבודה ביום?

האמת היא שאין לכם כל צורך בציוד מקצועי כגון ציוד צילום, תאורה, סאונד, מסך ירוק וחדרי עריכה בשווי עשרות אלפי שקלים. אם יש לכם את הקסם בידכם, יש מי שישמח לקבל אותו מכם גם ללא אריזה יוקרתית שצועקת ללא הפסקה “תקנו אותי בכל מחיר לפני שההצעה יורדת מהאוויר”.

חשבו ממה הלקוח הפוטנציאלי שלכם סובל, מה באמת מפריע לו. כמה הוא היה מוכן לשלם בשביל שיעזרו לו להרגיש אחרת ואם אתם במצבו הייתם מוכנים להביע עניין במוצר דיגיטלי כגון ספרון דיגיטלי (e-Book), קורס דיגיטלי, מוצרי שמע דיגיטליים וכו’. התחילו בקטן. צרו מדריך מעשי שיעזור לאנשים לעשות משהו שבאמת חשוב עבורם, ובבקשה מכם מה שלא יהיה, אל תחשבו על התעשרות מהירה וקלה מהבית. לשם שינוי חשבו באמת קודם כל על טובת הלקוח שלכם.

צילום במסגרת תקציב (חינם אין כסף)

כציוד הצילום הראשון שלכם, פשוט השתמשו בסמארפטון שלכם. (גם זה לא חובה, אם בכוונתכם להפיק מוצר וידאו בצורת מצגת בליווי קריינות. אם בא לכם להשקיע מעט (באמת מעט, מבטיח). הגאדג’טים שיוכלו לעזור לכם להתחיל לצלם כמו המקצוענים:

  1. חצובה שולחנית לסמארטפון (50 ₪)
  2. אפליקציה לטלפרומטר, תוכנה או אתר דרכם תוכלו לקריין את תוכן המוצר שלכם, סרטוני המכירה וכו’.

סאונד בינוני עד מקצועי במסגרת תקציב שפוי

הסאונד הוא אחד הדברים שאני באופן אישי לא מתפשר עליו. (יצא לי לבטל את ההשקעה שלי במוצרים דיגיטליים שלא הקפידו על כך.) היות ואיני איש מכירות, לא אציע או אמליץ לכם על אף מוצר שאינני ניסיתי או השתמשתי בעצמי. זו בדיוק הסיבה שאני כן אמליץ לכם על מה שאני משתמש בו כיום באופן אישי ולעולם לא אכזב אותי.

‏מיקרופון למחשב Blue Yeti – מקרופון מקצועי לשדרנים, בלוגרים ויוטיוברים

מיקרופון blue yeti
מיקרופון blue yeti

נכון להיום, ניתן למצוא את ה-Blue Yeti בישראל עד 600 ₪. מדובר במיקרופון USB למחשב עם סאונד נקי ואיכותי + מנגנון לסינון רעשים. מדובר במיקרופון מקצועי המשמש יוטיוברים ושדרנים רבים ברחבי הארץ והעולם. יותר טוב מזה אנחנו לא צריכים.

אם מכל סיבה אתם מעוניינים להשתמש במיקרופון בתקציב נמוך יותר, פשוט חפשו אוזניות עם מיקרופון למחשב ובחרו בעצמכם מיקרופון סטנדרטי (לא יכול להמליץ על משהו ספציפי באופן אישי).

תאורה ללא פשרות, מספקת ומביאה לתוצאות

התאורה הטובה ביותר לצילום ווידאו הכולל פנים, הוא באמצעות אור השמש הטבעי. אם אתם בבית, פתחו חלון ודאגו שיהיה אור שמש טבעי שיאיר את הבית. (היזהרו מחשיפת יתר ופיקסלים שרופים בזמן הצילום).

אופציה נוספת היא תאורת פלורסנט לבנה. אם יש בבית תאורה לבנה חזקה מספיק, נהדר. אחרת, תוכלו לרכוש לעצמכם פרוז’קטור לד (תאורת גן) שיעשה את העבודה נהדר במסגרת תקציב של כ-400 שקלים בעבור 2 פנסי הצפה נטענים LED 10W. הפנס הראשון ישמש אותנו כאור ראשי ואילו השני כתאורת מילוי.

מפחדים להתחייב אבל רוצים להרוויח כסף מהבית? הסוד ליצירת הכנסה נוספת מהבית

הגיע הזמן לשבור את המיתוס הזה אחת ולתמיד. אין דבר כזה סודות. בעידן הדיגיטלי בימינו, הכל כבר נאמר והכל כבר גלוי לעיני כולם. אתם לא צריכים לדעת הכל כדי למכור, אתם אפילו לא צריכים להיות אנשי מכירות או בקיאים במילה האחרונה של הטכנולוגיה.

אם יש לכם סמארטפון עם מצלמה טובה, צלמו את עצמכם מדברים על בעיה ספציפית והציעו פתרון. הציגו את הבעיה ואת הדרך שלכם לעזור לכל אחד לצאת ממנה. לפני שאתם מתחילים בהפקות ענק ויצירת קורסים דיגיטליים ממותגים, התחילו בקטן. שעה אחת בלבד של מוצר מידע שיפתור למישהו בעיה אחת שבאמת מפריעה לו. אתם הרי וודאי יודעים כבר שברוב המקרים שהצלחתם לעזור למישהו, קרוב לוודאי שגרמתם לו לשינוי ולו הקטן ביותר תוך 60 דקות לכל היותר.

ניתן להתפשר על איכות הסרטון אך חשוב להקפיד ולשמור על סאונד נקי וללא רעשי רקע שיכולים להסיח את דעת הלקוח הפוטנציאלי שלכם מקבלת המסרים שלכם.

אבל אני לא אוהב להצטלם, האם זה עדיין יכול להתאים לי?

סרטון בן 60 דקות יכול להגיע גם כמצגת מלווה בתמונות וטקסטים וקריינות (Voiceover) שלכם לאורך כל הזמן, כך שאינכם חייבים להצטלם לסרטון כלל וכלל. הייתם מאמינים?

אבל זה לא מספיק טוב

השופטים הטובים ביותר הם הלקוחות שלכם. זכרו זאת. אל תשכחו כי ההשקעה שלנו היא מזערית וזאת מכיוון שאנו עובדים על מוצר מידע דיגיטלי אחד באורך 60 דקות ויותר. הציעו הנחת השקה למוצר החדש שלכם לזמן מוגבל. זכרו כי בסופו של דבר המכירה תתבצע כאשר הלקוח ירגיש כי ההצעה שנתתם עבורו שווה את ההשקעה שלו בכם (הזמן שלו והכסף שלו).

אל תתביישו לתמחר במחיר הראוי לדעתכם, אך ההמלצה היא להתחיל בקטן ולתמחר נמוך יחסית. 147 ₪ –497 ₪ הם בהחלט מחירים טובים למוצרים דיגיטליים.

אבל רגע, איך בכלל מוכרים את המוצר שלי?

ישנם אינספור פלטפורמות למכירת מוצרים דיגיטליים בשפה העברית. פשוט בדקו בגוגל. אם אתם רוצים להתחיל בקטן, תוכלו לגגל על רוזי האדומה, mypages, רב מסר, cormo ועוד רבים אחרים. (תתבקשו לשלם עמלות בעבור אחסון המוצר \ מכירתו אך זה בהחלט שווה את זה).

אין לי כסף כרגע להוצאות פרסום, מה עושים?

אז נכון שאנשים עושים כסף מהבית על ידי פרסום בפלטפורמות שונות כגון גוגל אדס, פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטבולה. ייתכן שלחלקכם זה ישמש כמו ג’יבריש נפוצה. (אולי בצדק). לאחר שהעליתם את המוצר שלכם לאוויר, תוכלו להפיץ את הבשורה בקבוצות פייסבוק, קבוצות וואטסאפ וכו’.

מי אמר שתנועה טובה חייבת לעלות לכם כסף? התחילו ממוצר חינמי, טקסט משכנע (אפשר להשתמש בקופירייטר חיצוני) או בשירותי דיוור של מיילים לכל מי שהוריד את המדריך החינמי שלכם שילמד אותו איך… וגם… (המשיכו בלב). לאחר סדרת מסרים טובה ומשכנעת, אין כל סיבה שלא ירכוש מכם מוצר מידע דיגיטלי ורלוונטי עבורו.

ובאמת יקנו ממני בסוף?

לא צריך להיות אנשי מכירות בשביל להבין את הנוסחה הבאה: ההצעה שלכם + המחיר שהלקוח שלכם באמת מוכן לשלם בעבור הזכות ללמוד מכם את הפתרון לבעיה + סוג ופורמט המוצר, בונוסים וגודל ההשקעה בערך שנתפס בעיניו.

אם באמת יקנו מכם בסוף, קשה לדעת מבלי לבדוק אך השאלה החשובה יותר היא: האם אתם הייתם קונים את המוצר הזה בעבור עצמכם אם הייתם במצבו? האם הייתם ממליצים עליו לקרוב משפחה שלכם? אם בשני המקרים עניתם שכן, ברכותיי, אתם מוכנים לייצר את המוצר הדיגיטלי הראשון שלכם שיעזור לכם לייצר הכנסה נוספת מהבית של כמה מאות ואלפי שקלים ובהשקעה מזערית.

בונוס בחינם: קבלת משוב על המוצר הדיגיטלי הראשון שלכם

סיימתם לצלם את המוצר הראשון שלכם אך אתם עדיין לא בטוחים בנוגע לאיכות המוצר והשווי שלו? המוצר הראשון שלכם צריך להיות פשוט, ממוקד ובעל פתרון לבעיה מאוד ספציפית אצל הלקוחות שלכם. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו, לשלוח אלינו את המוצר לבדיקה ולקבל משוב חיובי ללא עלות נוספת.

למה אנחנו עושים את זה?

המטרה שלנו היא נתינה וקבלת שפע. (בדיוק כמו הבלוג הזה שאתם עכשיו קוראים). אנו מאמינים כי ברגע שתתחילו לראות את הרווחים הראשונים נכנסים אל חשבון הבנק שלכם, תוכלו לייצר עוד ועוד מאותו השפע והקסם הגדול שיש בידכם להעניק לעולם. בהצלחה!

אולי יעניין אותך
דילוג לתוכן