6 טריקים בשיווק שותפים שהמתחרים שלכם לא יודעים ויעזרו לכם להרוויח יותר

כמה פעמים באמת ניסיתם לפעול על מנת להרוויח יותר בשיווק שותפים? מה עשיתם עד עכשיו שגרם לכם להיכשל, והאם באמת צריך להוציא תואר בשיווק על מנת לייצר הכנסה נוספת מהבית? כל הטריקים שהמתחרים שלכם לא היו רוצים שתדעו, נחשפים עכשיו.

למה בכלל שיווק שותפים? הסבר קצר ומיד ומתחילים

שיווק השותפים שאנו מכירים כיום אינו נחשב לתחום חדש בארץ ובעולם ופועל כבר למעלה מ-15 שנים ברשת האינטרנט. זו היא גם פחות או יותר התקופה שגם אנחנו התחלנו ללמוד מהם בכלל נכסים דיגיטליים מניבים כגון אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, סרטונים, רשימות דיוור ועוד.

ולמה אני כותב לכם על זה?

כנראה ששמעתם כבר על הפוטנציאל בענף שיווק השותפים בארץ ובעולם ומשהו שם בדרך פשוט לא הסתדר בדיוק כפי שאתם רוצים. אז מהם באמת המרכיבים הסודיים שיעזרו לכם להרים אימפריית שיווק שותפים שמכניסה יותר כסף לעו”ש? כל התשובות לפניכם, כי גם הפעם לא חסכנו בפרטים.

 

איך להרוויח יותר בשיווק שותפים מבלי לזרוק את הכסף על הרצפה

A\B testing או בלשון העם ניסוי וטעיה, הוא תהליך מתמשך לשיפור והתייעלות אישית ועסקית שלפעמים גם עשוי לעלות לנו בהרבה משאבים, כגון זמן וכסף. הטיפים הבאים בשיווק שותפים יעזרו לכם באמת להבין הלכה למעשה, היכן נמצאות נקודות הכשל שלכם בדרך להצלחה כלכלית בתחום שיווק השותפים ועל הדרך לחסוך לא מעט כסף.

6 טריקים שהמתחרים שלכם לא יודעים ויעזרו לכם להרוויח יותר בשיווק שותפים
6 טריקים שהמתחרים שלכם לא יודעים ויעזרו לכם להרוויח יותר בשיווק שותפים

טריק מספר 1: ללמוד לפעול ולשמור על האש הפנימית שלך בוערת

אחת הטעויות הראשונות שיצא לי להיתקל בהן נוגעת ביכולת ההתמדה. בואו באמת נדבר על זה רגע. אתם בוודאי מודעים לכך שנכון להיום, המידע כבר נגיש לכולם. המשמעות היא שאין לנו באמת בעיה ללמוד כל דבר שרק נרצה. האמת היא שאפשר אפילו למצוא אותו בחינם, אם רק יודעים איפה לחפש. (גוגל, יוטיוב, פייסבוק)

יכול מאוד להיות שעשיתם בעבר מספר קורסים בתחום ואתם עדיין מרגישים שמשהו שם חסר. אחרי למעלה מ-10 שנים שגם אני עוסק בתחום, גם אני מרגיש כך וזה בסדר גמור. החוכמה היא לדעת כיצד לשלב בין התשוקה הפנימית שלכם בתחום שבחרתם ובין קהל היעד שלכם, שהרי גם הוא תמיד צמא לידע, הדרכות, מוצרים ושירותים בדיוק אותם התחומים שמעניינים אתכם.

אבל פה קבור הכלב

אתם בטח אומרים לעצמכם: “ניסיתי הכל וזה לא עזר”, או “הוצאתי מלא כסף ולא קיבלתי את התוצאות שרציתי.”  מילת המפתח כאן היא התמדה. חשבו לרגע אחד במה אתם באמת טובים וכמה זמן וכסף השקעתם על מנת להגיע לתובנה הזאת שהגעתם לאן שהגעתם. אין לי ספק שאם תתמידו ולא תוותרו לעצמכם, תצליחו.

 

טריק מספר 2: “אין לי מספיק כסף” אינו תירוץ לחוסר הצלחה בשיווק שותפים

הטעות הרווחת בתחום שיווק השותפים בכל הנוגע להוצאות כספיות, או ‘חוסר ידע בתחום הנדרש’ אינה יותר מאמונה מגבילה שברגעים הקרובים נלמד כיצד להתמודד עמה ואיך באמת נפתרים ממנה אחת ולתמיד.

זה נכון שידע ומשאבים יכולים לתרום להצלחה האישית והכלכלית שלכם, ואני בהחלט מעודד אתכם להמשיך וללמוד עוד ועוד, אך זאת מבלי לגרוע מהיעדים והמטרות שהצבתם לעצמכם. אם חשוב לכם באמת ללמוד איך לעשות כסף משיווק שותפים, כדאי תחילה להבין שאין באמת מקצוע כזה. (אני מקווה שאני לא מנפץ כאן כמה פרות קדושות).

ומה השורה התחתונה פה?

אם נפרק את כל הגורמים הנגזרים מתחום שיווק השותפים, נוכל להצביע על כמה מקצועות הכוללים: בניית אתרים, עיצוב אתרים, עריכת סרטונים, כתיבת תוכן, קופירייטינג ועוד רבים אחרים. אף אחד לא באמת מצפה מכם ללמוד הכל ולעשות הכל בעצמכם.

וזה עוד לא הכל

אם יש לכם רעיון ויש לכם פתרון, תוכלו להתחיל להרוויח משיווק שותפים גם מבלי להשקיע הרבה כסף, ובמקרים מסוימים גם להרוויח עמלות על הפניות ומכירות של לקוחות פוטנציאלים שהגיעו אליכם מפה לאוזן או דרך קבוצות רלוונטיות ברשתות החברתיות. כל זה שלכם ובחינם.

הידעת? “גם אם השקעת כמה מאות או אלפי שקלים על קורס שיווק שותפים והוצאת תקציבי פרסום בגוגל וברשתות החברתיות, כל זאת מבלי להגיע להצלחה לה ציפית, אין זה אומר שנכשלת.”

 

מקרה בוחן: איך לבנות קהל אוהדים שימשיכו לקנות מכם שוב ושוב

ברשותכם, אני רוצה לפתוח בדוגמה שקרתה לי לפני מספר שנים. אומנם לא מדובר כאן ליטרלי בשיווק שותפים אבל ראיתי לנכון להביא אותה אליכם.

אתם יוצאים עם חברים משותפים לתחנה המרכזית ולמתחם העסקים הקרוב אל מקום מגוריכם. החלטתם לאכול משהו ואתם עדיין מתלבטים. במקרה, מבחין בכם בעל עסק של מאכל עממי שכולם אוהבים, הלא הוא הפלאפל. המוכר מברך אתכם לשלום ומציע לכם כדור פלאפל בחינם. לא תיקחו?

 

וזה מה שבאמת מעניין כאן

בעל העסק פעל לפי עיקרון ההדדיות ויחסי הגומלין, שכן נתינה מרצון טוב ללא כוונת רווח נראית לעין, מובילה לרצון לתת בחזרה. כך שאם אהבתם את הטעם, קרוב לוודאי שתרכשו לכם מנה, אם לא הפעם הזו, כנראה בפעם הבאה. מכאן אנו מסיקים כי הוא לא ‘הפסיד’ כדור פלאפל, אלא הרוויח לקוח פוטנציאלי מרוצה שעשוי לחזור שוב ושוב. בחירה נבונה והשקעה חכמה ללא כל ספק.

 

ומה אם אני לא מוכר פלאפל? איך בתכלס אפשר לעשות כסף מבניית קהל אוהדים?

זהו לא דבר חדש שאנו נחשפים לטיפים בתחומים שונים, מדריכים חינמיים ותוכן בעל ערך שנועד לפתור בעיות בחיי היום יום. אני מאמין בעיקרון העל של פראטו 80/20. אם תתנו 20% מעצמכם, תוכלו להגיע ל-80% הצלחה במטרות והיעדים שהגדרתם לעצמכם.

שורת אמל;ק – ראו מה עושים הקולגות שלכם בתחום, בדקו מה באמת עובד להם ועשו אותו הדבר.

 

טריק מספר 3: (כמעט) כמו למכור למשפחה שלך

לפני שנכנס למוצרים ושירותים ועמלות מכירה של שיווק שותפים, בואו נדבר לרגע על הרעיון. אנחנו מוכרים, או יותר נכון מציעים רעיון או פתרון לסוגיה שעלתה. אם באמת ובתמים תפעלו מתוך מקום נקי ומאמין כי ההצעה שלכם יכולה לעזור לאח או לאחות, או ההורים שלכם, סיכויים גבוהים יותר כי תצליחו למכור. גם אם נתעלם לרגע אחד מהעובדה כי בין בני משפחה קיים בדרך כלל אמון גבוה יותר מאנשים זרים, נוכל להסכים על כך כי מכירה של רעיון או פתרון בעל ערך אמיתי, הוא בעל חשיבות עליונה בטווח הארוך ביחסים של B2C (עסקים שמשווקים ללקוח קצה פרטי).

 

טריק מספר 4: טוב שם טוב משמן טוב

אם החלטתם לפתוח עסק אינטרנטי או נכס דיגיטלי ליצירת הכנסה פסיבית מהבית, נסו להיות כמו יין טוב שהולך ומשתבח עם הזמן. אין ספק כי גם משקה חלבי יכול להיות טעים, אך זה בדרך כלל אינו מספיק להרבה זמן.

אם יש בכוונתכם לנהל עסק אינטרנטי אמיתי לשנים רבות קדימה, עליכם לעבוד על בניית מיתוג אישי או מיתוג עסקי שיבנה אמון עם קהל הלקוחות שלכם. אם תפעלו מתוך מקום של שפע, זכרו כי הכל יחזור אליכם בסופו של דבר בחזרה.

שורת אמל;ק – שמרו על השם הטוב שלכם ותרוויחו יותר עמלות משיווק שותפים.

 

איך לבנות נכסים דיגיטליים ומניבים יותר מהמתחרים שלכם

להיות אסטרטג פירושו להיות ווינר, לעמוד בראש ולנצח על התזמורת. אין ספק שאפשר להרוויח כסף וגם ליהנות מהנגינה עצמה, אך הכנסה פסיבית מתחילה מהראש ולא מהידיים, וזו בדיוק הסיבה מדוע הרבה אנשים עוצרים באמצע ברגע שהם נתקלים במכשול הראשון ואח”כ הם אומרים: “ניסיתי הכל, ונכשלתי”. האומנם?

שמתי לב כי יש יותר מדי קורסים ושפע של ידע שמלמד כיצד לבנות אתרים, איך כותבים תוכן ואיך לעצב לוגו. יחד עם זאת, חיפשתי במשך שנים את הקורסים שילמדו איך לחשוב ולפעול כאסטרטג בכל הנוגע לשיווק שותפים ונכסים דיגיטליים מניבים. ניתן להשקיע מעט ועד הרבה בהוצאות פרסום והקמת עסק אינטרנטי אמיתי ויציב שעובד בשבילכם, אך הסוד אינו טמון בידע הטכני שלכם להקים אותם, אלא הבנה הכללית של הצורך האנושי לקבל רעיון או פתרון שלכם בוודאי שכבר יש.

כל שעליכם לעשות זה להוציא לאור ולהטמיע בעולם הדיגיטלי שלכם את הידע הכי מדויק שעובד הכי טוב עבורכם, ותראו כמה מהר תתחילו לייצר לקוחות שירצו לרכוש מכם יותר ויותר תוכן, מוצרים ושירותים.

 

ואיך זה קשור לשיווק שותפים אתם בוודאי שואלים?

כאשר תתחילו לעבוד על בניית קהל בתחום הידע שלכם, תוכלו לשווק מוצרים ושירותים בכל תכנית שותפים רלוונטית שאותה בחרתם, לצבור מוניטין ולבנות מותג בתחומכם, במטרה להרוויח עמלות שותפים שוב ושוב לאורך זמן.

 

טריק מספר 5: יש בינינו קליק

הגענו כבר לטריק מספר 5. אם כך, חשבו על 5 נושאים שבאמת מעניינים אתכם ויש לכם קצת מושג בתחום. אם זה באמת מעניין אתכם, יהיה לכם הרבה יותר קל ליצור חיבור אמיתי עם הקהל שלכם. הדרך הטובה ביותר שהכרתי עד כה היא באמצעות בניית מיתוג אישי בשיווק שותפים שישים אתכם בפרונט. משמעות הדבר היא שתוכלו למכור מהר יותר בקליק, וזה כל הטריק.

 

טריק מספר 6: אתם אף פעם לא לבד

אם לפחות אחד מהמשפטים הבאים נשמע לכם מוכר, אתם בהחלט לא היחידים שחושבים, מרגישים ופועלים כך.

  • “אני צריך לעשות הכל לבד”
  • “אני לא יודע לבנות אתר”
  • “אני לא יודע איך לפרסם”

למרבה האירוניה, היעדר ידע טכני בתחומים אלו או אחרים אינה הבעיה האמיתית שלכם. חפשו פרטנרים שיוכלו לעזור לכם לעשות זאת ותוכלו לבנות לעצמכם עסק אינטרנטי שמייצר אחלה של עמלות שיווק שותפים, הרבה יותר מהר ממה שחשבתם.

אולי יעניין אותך
דילוג לתוכן