הכנסה נוספת בערב: 7 רעיונות להכנסה בשעות הערב שאפשר לעשות מהבית

 

אם אתם מחפשים דרך שתעזור לכם לשלב בין שני מקומות עבודה במקביל וגם תייצר עבורכם הכנסה נוספת בערב מבלי לצאת מהבית, תוכלו לבחור בעצמכם מתוך מגוון רחב של עבודות באינטרנט שיעזרו לכם לייצר כמה מאות או אלפי שקלים בכל חודש.

אם גם אתם מרגישים כי אתם עובדים קשה ובכל זאת לא מצליחים לצאת מהמינוס בבנק, כדאי שתדעו כי אתם בהחלט לא לבד. 80% מהישראלים, 1.65 מיליון אנשים במספר לא מצליחים לגמור את החודש ועושים שמיניות באוויר כדי למצוא פתרון שיעזור להם להגדיל את ההכנסה החודשית ויוציא אותם מהאוברדראפט אחת ולתמיד.

רובכם כבר למדתם כי זמן שווה כסף ואתם וודאי מבינים כי עליכם לקחת את המושכות לידיים ולמצוא משרה נוספת בשעות הערב שתעזור לכם להכניס עוד כ-2000 ₪ נוספים לחשבון הבנק. ייתכן כי ניסיתם כבר מספר פעמים לחפש עבודה נוספת בערב ולא הצלחתם להחזיק מעמד לאורך זמן. חשוב שתדעו כי הדבר מובן בהחלט. אחרי הכל, אנחנו בסה”כ בני אדם.

איך לשלב בין שני מקומות עבודה ולהישאר בחיים

כל אחד צריך ללמוד איך לשלב בין עבודה, שעות הפנאי וכמובן – שעות השינה עליהן לא ניתן לוותר ולהתגמש הרבה לאורך זמן, פשוט כי השחיקה הפיזית והנפשית לא תאפשר לנו להכביד על עצמנו במשך תקופת זמן ממושכת. אז איך בכל זאת ניתן למצוא עבודה נוספת שיכולה להתאים לכם מבלי שתוציא לכם את כל הרוח מהמפרשים? החזיקו חזק, מיד מתחילים.

מי אמר שצריך להשקיע כל כך הרבה זמן בשביל לייצר הכנסה נוספת של כמה מאות או אלפי שקלים בכל חודש? הרי רוב הזמן שלכם מושקע בעבודה העיקרית שלכם במהלך היום ורק המחשבה כי עליכם להספיק לחזור הביתה, להתקלח ולהחליף בגדים ורק אז לצאת שוב לכיוון מקום העבודה הנוסף ומשם למשמרת ערב, פשוט בלתי נתפסת.

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים הבינו כי אפשר גם אחרת. יש שיגידו שהם פיצחו את השיטה וירדו אל המחתרת, אבל האמת היא שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.

איך לייצר הכנסה נוספת בערב עם פיג’מה וכפכפים

אם יש לכם כבר ידע או כישורים בסיסיים במכירות, שירות לקוחות או כל דבר אחר שאתם יודעים כי באפשרותכם לעשות עם מחשב ומקלדת, דעו לכם כי ישנם חברות ובעלי עסקים שבהחלט ישמחו להשתמש בהם.

הכנסה נוספת במכירות מהבית בשעות הערב

בין אם ניחנתם ביכולות וכישורים במכירות ובין אם אתם עוד חדשים בתחום, חשוב לדעת כי שמוכר, בוחר. כלומר, אנשי מכירות יכולים לעבוד בזמנם החופשי, לבחור את הימים והשעות הנוחות להם ולהרוויח עמלות יפות בעבור כל מכירה של מוצרים ושירותים מגוונים, גם אם הם חדשים לגמרי בתחום.

היות ומדובר באחת מהמשרות הנחשקות ביותר בעידן הדיגיטלי, ניתן למצוא בקלות בכל מודעות הדרושים ברשתות החברתיות ובלוחות דרושים. באפשרותכם לעבוד לפי תעריף שעתי, לפי מחיר לכל ליד (לקוח פוטנציאלי שהשאיר פרטים) או לפי מכירה שנעשתה בפועל.

כמה באמת מרוויחים ממכירות אונליין?
ממאות ועד אלפי שקלים נוספים בכל חודש, תלוי בהיקף המשרה, השעות שהקדשתם, עמלת המכירה ויחס הסגירה שלכם. אם החלטתם ללכת עם זה עד הסוף, אולי כדאי לשקול מעבר קורסים, סדנאות והכשרות בתחום המכירות, על מנת שתוכלי להגדיל את התפוקה השעתית שלכם. אחרי הכל, זמן שווה כסף.

יש לכם משהו מעניין יותר להציע לי?
אם שמעתם כבר על NFT, מטבעות דיגיטליים ונכסים דיגיטליים, אנו רוצים להכיר לכם תחום אחד שמשלב בין כולם אך אינו פועל בהכרח בעולם הקריפטו בלבד. ענף דיגיטלי צעיר, חדש ולגיטימי שכמעט ולא יצרוך מכם להשקיע כסף ולקחת סיכונים שיהיו גדולים עליכם מאלף מידות. הדבר היחידי שתצטרכו לסגל לעצמכם, הם כישורי שיחה טובים ויכולת מכירה ברמה ממוצעת בלבד. הסיבה לכך היא מכיוון שהמוצר שלכם פשוט ימכור את עצמו. אנחנו מדברים על ענף הדומיינים, שמות מתחם לאתרים באינטרנט, שמות למותגים ולבעלי עסקים. אנחנו אומנם מכירים את המשפט: “טוב שם טוב משמן טוב”, אך יש אנשים שמוכנים לשלם על זה לא מעט כסף. שם טוב תורם רבות לבניית מותג, שמושך אליו יותר תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאלים שבסופו של דבר מביעים יותר עניין במוצרים והשירותים שלכם. 

ענף הדומיינים נמכרים גם כ-NFT, והם חלק בלתי נפרד מנכסים דיגיטליים מניבים. השקעות קטנות עם תשואה גבוהה במיוחד. 

תשואה גבוהה והשקעה נמוכה? בטח יש אותיות קטנות
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אז אולי הכי טוב שתראו את זה בעצמכם. לחצו על הקישור המופיע כאן למטה, ונסו לשאול את עצמכם: אם לכם היה עסק דיגיטלי, או אם הייתם חושבים על פתיחת עסק כזה, כמה הייתם מוכנים לשלם על שם כזה? עכשיו, אחרי שתראו ותחליטו בעצמכם אם מתאים לכם ללמוד איך להשקיע בנכס דיגיטלי ולקבל תשואה גבוהה עליו, תוכלו להירשם לקורס הדומיינים הראשון בישראל המועבר במתכונת אונליין: קורס מסחר בדומיינים מברוקר דומיינים מוסמך.

הכנסה נוספת בגיוס מועמדים למקומות עבודה

כמה פעמים כבר נתקלתם באנשי גיוס ברשתות החברתיות עם מודעת העתק הדבק בקבוצות שונות בהן אתם פעילים? חלקנו יקראו להם ספאמרים, בעוד שאחרים כבר מכירים אותם כאנשי כח אדם וציידי ראשים ומועמדים פוטנציאלים למקומות עבודה.

אנשי הגיוס, יוכלו לעשות את עבודתם מהבית. ברוב המקרים, כל שיהיה עליהם לעשות הוא בסה”כ לסנן קורות חיים של מועמדים, לערוך ראיונות טלפוניים ולהעביר את פרטי הקשר עם משרדי המעסיק. אם יש לכם ידע בשפות שונות, תקבלו יתרון רב באיתור משרות וקיום ראיונות עם מועמדים דוברי השפה הרלוונטית.

כמה מרוויחים?
תלוי אם אתם בעלי רקע בתחום או ללא ניסיון. המחירים משתנים בהתאם לחברות ההשמה, שיטות התמחור (גלובאלי מול תשלום פר מועמד). אם תקדישו מספיק זמן, תוכלו למצוא חברות המחפשות אנשי גיוס ברשתות החברתיות ואף מוכנות לשלם לכם מחיר לא רע בכלל בעבור כמה פוסטים של העתק הדבק בקבוצות הרלוונטיות. שווה, כבר אמרנו?

אדמיניסטרציה ותיאום פגישות בתחומים מגוונים

מוסדות אקדמאיים מוכנים לעשות הרבה על מנת לקבל לידים איכותיים. כל סטודנט שמתחיל את השנה האקדמאית שלו, ישלם בממוצע כ-20,000 ₪ לכל שנה או קורס במקצועות ההייטק ומגוון לימודים בתחום שונים. תוכלו ליהנות מיתרון רב בקבלת המשרה וביחס הסגירה שלכם, אם הגעתם עם היכרות קודמת בתחום שאותו אתם מקדמים, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית.

כמה מרוויחים?
במשרה זו, תוכלו להרוויח מינימום שעתי + בונוסים בעבור כל סטודנט שנרשם ללימודים על סך עשרות שקלים לכל נרשם.

כתיבת תוכן מהבית – להרוויח מהקסם האמיתי במילים שלכם

מילים שוות זהב, או פשוט עוד קצת כסף שיעזור לכם לסגור את החודש. (בסופו של דבר הכל תלוי בכם). פרילנסרים בתחום התוכן, יכולים להרוויח עשרות שקלים לכל מאמר, ועד מאות שקלים לכתבת עומק מקצועית במגוון תחומים. אם אתם מרגישים שיש לכם את זה, כל שתצטרכו לעשות זה להציץ במודעות הדרושים באתרי פרילנסרים (ניתן למצוא בקלות דרך גוגל) או ברשתות החברתיות.

כתבים מתחילים ללא ניסיון, יוכלו להרוויח כ-30 שקלים למאמר בסיס של 300 מילים ועד כ-50 שקלים למאמרי איכות, הכוללים הגהה ועברית תקינה.

הקלדת מסמכים ונתונים בשיטת תשלום לפי מילה

חיפוש קצר בגוגל של הביטוי “דרושים קלדנים לעבודה מהבית” יאפשר לכם למצוא מספר רב של משרות המותאמות לסטודנטים ופרילנסרים בעלי יכולות הקלדה מהירה של מסמכים ונתונים שונים.

כמה מרוויחים?
מחיר הקלדת עמוד שלם: 7 ₪ או 25 ₪ לדף 250 מילים
במקרים רבים, תמצאו משרות קלדנות העומדות על תעריף שעתי ממוצע של 35 ₪ בשעה.

דרישות התפקיד:
הקלדה מהירה ועיוורת
עברית ברמה גבוהה
יתרון לדוברי שפות זרות

איך להרוויח כסף מבלוג: המדריך ליצירת הכנסה נוספת בערב

לכל אחד יש את מגע הקסם הייחודי לו. עצמו לרגע עיניים ונסו להיזכר: מה אמרו עליכם החברים הקרובים ובני המשפחה שאתם יודעים לעשות הכי טוב? אלו בעיות הצלחתם לפתור לכל אחד מהם, שהם קרוב לוודאי שלא היו מצליחים בלעדיכם?

אין זה משנה באיזה תחום אתם ומה המומחיות שלכם. ייתכן מאוד כי מדובר בסתם תחביב שנדמה לכם שלא באמת מעניין אף אחד. האמת היא שאף אחד מאיתנו לא חי באי בודד, לכן קרוב לוודאי שקיימים לא מעט אנשים נוספים בארץ ובעולם שישמחו ללמוד מכם, גם אם אתם לא מספר 1 בתחומכם.

הסוד שכל בלוגר בישראל חייב לדעת

רוב האנשים מתחילים מהבעיה שלהם, במקום מהבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלהם. כלומר, במקום לשאול את עצמנו מה הבעיה של החבר הכי טוב שלי, אני אומר לעצמי: “אין לי רקע טכני והבנה בעולם הדיגיטל ולכן אני לא יכול לעשות את זה”.

חשוב שתבינו
המח שלנו הוא כמו אדמה, מה שתזרעו בו זה בדיוק מה שיגדל. לכן, אם אתם באמת מאמינים כי ניחנתם בכישורים וידע בתחומים שונים, דרכם תוכלו לעניין קהל רב (או מצומצם אך עדיין רלוונטי) יהיו אנשים שישמחו לשלם לכם ממיטב כספם כדי ללמוד מכם איך עושים את זה.

אוקיי הבנתי, אבל איך באמת בונים בלוג ומרוויחים ממנו?

ברשותכם, נשאיר את החלק הטכני לסוף, ונתחיל מהדרכים באמצעותן תוכלו להרוויח כסף מהבלוג שלכם.

הטמעת פרסומות גוגל אדסנס – פרסומות אלו הן למעשה באנרים המופיעים בתוך כתבות התוכן שלכם, ומאפשרים לכם לקבל כסף על כל קליק שלחצו הקוראים שלכם ואף מתגמלים את הבלוגרים בתשלום נוסף בעבור 1000 חשיפות של כלל הפרסומות המוצגות בבלוג שפתחתם. חשוב לדעת כי הפרסומות של גוגל לא יהפכו אתכם לעשירים, אך בהחלט יוכלו לעזור לכם לייצר הכנסה נוספת מהבלוג שלכם, כבר בתחילת הדרך

מוצרים ושירותים בבעלותכם – פתחתם בלוג? מזל טוב! עכשיו, לאחר שכתבתם כבר מספר כתבות תוכן, הגיע הזמן שתחשבו גם על מוצרים ושירותים שתוכלו לפרסם באתר שלכם. בין אם מדובר בשירותי ייעוץ וליווי לבעלי עסקים או אנשים פרטיים ובין אם מדובר במוצר פיזי שאתם משווקים העוסק בתחום הבלוג אשר בבעלותכם

תוכניות שותפים, עמלות שותפים ומה שביניהם – על שיטת ה-80/20 כבר שמעתם? אם יש לכם כבר בלוג מקצועי עם מספר רב של גולשים וקוראים על בסיס קבוע, תוכלו להירשם לתוכניות שותפים של מוצרים ושירותיים פיזיים ודיגיטליים, באמצעותן תוכלו להרוויח עמלות שותפים גם בזמן שאתם ישנים! כמה מרוויחים? מאות ואלפי שקלים לכל רכישת מוצר דיגיטלי או עמלות של עשרות שקלים בעבור מכירת מוצרים פיזיים ולידים (רשימת לקוחות פוטנציאלים) לחברות ובעלי עסקים. כתבו בגוגל ” תוכניות שותפים בישראל” או תוכנית שותפים + ביטויים רלוונטיים בתחום הבלוג שלכם

סרטונים סרטונים ושוב סרטונים – בין אם אתם מתביישים מהמצלמה ובין אם אתם אוהבים להיות במרכז תשומת הלב, תוכלו לייצר סרטונים לאתר שלכם ולמשוך את מלוא תשומת הלב והקשב של כלל הקוראים והגולשים בבלוג. תוכלו לייצר סרטונים בהם אתם מופיעים ומצולמים באופן מלא, או לייצר מצגות עם קריינות ברקע. כך או כך, הרווח הוא שלכם והוא יכול להפוך למקור ההכנסה העיקרי שלכם בתוך שנה מהיום

ומה עם הרקע הטכני?
תוכלו להשקיע אלפי שקלים בפתיחת בלוג או פשוט להתחיל בחינם באמצעות פלטפורמות שונות לבלוגרים. כתבו בגוגל “פתיחת בלוג בחינם”. לאחר שתצברו מספיק תוכן באתר ותפרסמו את הבלוג שלכם בכל מדיה אפשרית (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, וואטסאפ, מיילים, פה לאוזן) תוכלו להתחיל להרוויח ממנו כסף באמצעות השיטות עליהן דיברנו בפסקה הקודמת.

אל תצפו לרווחים מיידים מהבלוג שלכם, כי זה קרוב לוודאי שלא יקרה. השקיעו זמן בתוכן וכתבו מהלב. הירשמו לתוכניות שותפים רלוונטיות או מכרו את המוצרים והשירותים שלכם.

מה חשוב לעשות כבר בהתחלה?
חיבור האתר לגוגל אנליטיקס, מערכת מעקב הנתונים הרשמית של חברת גוגל. פתחו חשבון בחינם, צפו בסרטוני הדרכה ביוטיוב על “איך לחבר גוגל אנליטיקס לאתר או בלוג”. עקבו אחר מספר המבקרים הייחודיים באתר שלכם מדי חודש, וראו כיצד הנתונים הולכים וגדלים, ככל שאתם משקיעים יותר ויותר בבלוג אשר בבעלותכם, וותק האתר צובר תאוצה ומתחיל להתקדם באופן טבעי ואורגני בגוגל.

אוקיי הבנתי, אז מה הסיכון שלי בפתיחת בלוג מניב הכנסה נוספת?
כשהזמן הוא הפקטור העיקרי שלכם בפתיחת בלוג חינמי, הסיכון שלכם הוא אפסי. התחילו ללא עלות, צברו מוניטין לאורך זמן, ולאחר תקופה של 6 חודשים עד השנה הראשונה שלכם, תוכלו כבר לשדרג את האתר שלכם לבלוג מקצועי, מבלי להסס.

הכנסה נוספת היא לא תרמית פירמידה?
יצירת הכנסה נוספת היא ללא ספק עבודה העומדת בפני עצמה. יחד עם זאת, קיימים הרבה שרלטנים בתחום, אנשים שמתחזים למומחים או גורואים מטעם עצמם.

אולי יעניין אותך
דילוג לתוכן